tiistai 28. toukokuuta 2013

Syntymäpäivälahjus

Olen tässä manannut itsekseni kun kutsuja syntymäpäiväjuhliin satelee sieltä ja täältä ja koko ajan...Itse inhoan kaikenmaaliman juhlia ja eritoten niiden järjestämistä. Noh, meillä nyt kuitenkin sattuu olemaan esikoisen kerhokaverien äitien kanssa hyvä porukka jolla tehdään ja touhutaan milloin mitäkin...ja kyllähän se niin taitaa olla että sillon kun pojalle kutsu kaverisynttäreille tulee, on pojan sinne päästävä...vaikka äiti saisikin lahjan kanssa useita harmaita hiuksia.

Mä olen niin äärettömän huono keksimään mitään lahjoja toisten lapsille, niin olen tullut siihen tulokseen, että on helpompi ommella jotain. Viimeksi ompelin t-paidan aarrekartta trikoosta, mutta nyt ajattelin pihinä tehdä jotain aplikoitua, mihin ei tarvita mun hamstraamia ihania kuviotrikoita :)

Aihe sinällään oli helppo, koska tiesin päivänsankarin fanittavan Oktonautteja... vaatteen väriäkään en juurikaan arponut, koska en ole ikään nähnyt juhlakalulla mitään räikeitä vaatteita, vaan lähinnä pitkälti ruskeaa tms.

Muutama tunti hampaiden kiristelyä ja savun nousua korvista (paitatrikoo oli toooooodella venyvää applikoitavaa..) ja lopputulos on tässä:

Kaavana käytin taas Little Lambia, ja paita tehty koossa 116cm.  Näyttää taas niin  julman kokoselta kun omalle pojalle kokeilin, toivotaan että on sopiva sankarille joka kyllä on yli pään verran omaa poikaa pidempi :)


Applikointi on tehty pelkästään trikoosta, mä en ole sinut velour-aplikointien kanssa ...
Toivottavasti tästä nyt ehkes tunnistaa mikä "hahmo" on kyseessä...


7 kommenttia:

  1. siistiä jälkeä, sankari varmasti tykkää.

    VastaaPoista
  2. No, tunnistaa todellakin. Ihana! Minä aina ihailen tällaisia aplikaatioita, joissa tuo ommeljälki on noin tiheää ja siistiä.

    VastaaPoista
  3. Todella hieno synttärilahja, josta ei voi olla tykkäämättä. Mie oon jo luovuttanut synttärilahjojen kanssa ja suunnannut kauppaan. Ei ehdi ommella niin paljon, että joka kääröön saisi jotain itse tehtyä mukaan. Tämä on upea ja applikointijälkesi on huikean siistiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mä luulen kanssa etten jatkossa kaikkia ihan näin lahjo, ainakaan jos kutsuja satelee näin tiheään :) Tämä menköön sen piikkiin että kerhon loppuessa selvisi että kyseisen lapsen äiti on mutkien kautta mieheni pikkuserkku :D Pieni on maalima!

      Poista
  4. Minusta näyttää taidokkaasti tehdyltä (:

    VastaaPoista

Kommentit piristävät mieltä, kiitos niistä :)